.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۶۳ روز مانده تا انتخابات ۱۱ اسفند؛
اصلاح‌طلبان؛ سه تشکل با یک لیست/ نگاهی به فعالیت‌های انتخاباتی احزاب اصلاح طلب و اعتدالی
سه تشکل میانه‌رو در جبهه اصلاحات قصد دارند با روشن کردن مرزبندی خود با سایر بخش‌های این جریان سیاسی قدم به کارزار انتخابات گذاشته و یک لیست واحد ارائه کنند.
اصلاح‌طلبان؛ سه تشکل با یک لیست/ نگاهی به فعالیت‌های انتخاباتی احزاب اصلاح طلب و اعتدالی

شمال نیوز: اصلاح‌طلبان چنان جدی و با قوت درحال چینش برنامه‌های انتخاباتی خود هستند که گویا قرار نیست منتظر همراهی جبهه اصلاحات و طیف رادیکال این جریان بمانند. گروه‌های میانه‌رو‌تر این جریان که همیشه اعتقاد به مشارکت در انتخابات داشته و نخواسته خود را از این فرصت برای حضور در بدنه قدرت محروم کند، این روزها سخت مشغول کار است. 

 

فاصله‌ گرفتن این طیف از بخش رادیکال اصلاح‌طلب همچون اتحاد ملت را در اظهارات اخیر مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران می‌توان دید. تاکید او بر عدم ائتلاف با اصولگرایان میانه‌رو البته گمانه همراهی این طیف با لاریجانی را نیز منتفی کرده است.

 

این طور که به نظر می‌رسد، سه تشکل میانه‌رو در جبهه اصلاحات قصد دارند با روشن کردن مرزبندی خود با سایر بخش‌های این جریان سیاسی قدم به کارزار انتخابات گذاشته و یک لیست واحد ارائه کنند. 

 

شاهد آنکه، ایرنا خبر داده که در این راستا، حزب کارگزاران سازندگی به دبیرکلی «حسین مرعشی» ، حزب ندای ایرانیان به دبیرکلی «سیدشهاب الدین طباطبایی» و حزب اعتدال و توسعه با دبیرکلی «محمد باقر نوبخت» در حال بحث و بررسی برای نحوه ورود به آوردگاه ۱۱ اسفند هستند.

 

پیش از این، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه از آمادگی تشکل متبوعش برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم خبر داده بود و گفت: ما از احزابی هستیم که لیستمان در استان ها و حتی در تهران آماده شده و باید در روزهای آینده و در ۱۲ هفته آینده نحوه چینش و سلسله مراتب آن را تنظیم کنیم و این اقدام با نظر شورای مرکزی حزب انجام می شود. به تازگی نیز حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفتگویی تصریح کرد که عدم حمایت اصلاح طلبان از همتی در انتخابات ۱۴۰۰ اشتباهی بود که به شکست ما ختم شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.